Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Klik dan hier om je gegevens achter te laten zodat ik contact met je op kan nemen om je verder te helpen!

-Controleer de beschikbaarheid van de gewenste items.

-Plaats en betaal je bestelling via onze website.

-Let op: bestellingen kunnen tot uiterlijk twee weken voor de afhaaldatum worden gereserveerd.

-De genoemde huurprijs op onze website geldt voor een periode van één week, van dinsdag tot dinsdag.

-Je kunt je bestelling ophalen op de dinsdag voor jouw bruiloft, feest of evenement tussen 9.00 uur en 10.30 uur.

-De items moeten op de eerstvolgende dinsdag tussen 9.00 uur en 10.30 uur worden geretourneerd.

- Data en tijden voor het ophalen en retourneren kun je in het bestelproces aangeven. 

-Let op; Reserveren is bij ons niet mogelijk. Wie als eerste bestelt en betaalt, heeft recht op de items. Verhuurd is verhuurd.

- Let op; Er geldt een minimale orderwaarde van 125 euro in de webshop. Bestellingen onder deze waarde kunnen wel geplaatst worden, maar dan worden er administratiekosten van 35 euro toegevoegd. In de winkelmand worden deze kosten automatisch bij de items opgeteld. Wanneer de totale winkelmandwaarde boven de 125 euro komt, vervallen deze kosten automatisch. 

Ja, het is mogelijk om huurartikelen langer dan één week te huren. Wanneer je een langere periode selecteert zal de prijs hierop automatisch aangepast worden. De eerste week geldt het normale huurtarief. Bij alle extra weken die daarop volgen wordt automatische een korting van 20% per week berekent.

Nee, wij werken niet met een borg. In plaats daarvan geldt bij eventuele schade of verlies de vervangingswaarde van de artikelen, zoals vermeld op onze website. Je ontvangt dan van ons een aparte factuur. Meer informatie hierover vind je onder het kopje 'Wat zijn de kosten als ik items beschadig of kwijtraak'.

Zeker, nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een btw-factuur.

Er geldt namelijk een minimale orderwaarde van 125 euro in de webshop. Bestellingen onder deze waarde kunnen wel geplaatst worden, maar dan worden er administratiekosten van 35 euro toegevoegd. In de winkelmand worden deze kosten automatisch bij de items opgeteld. Wanneer de totale winkelmandwaarde boven de 125 euro komt, vervallen deze kosten automatisch.
Reserveren is bij ons niet mogelijk. Wie als eerste bestelt en betaalt, heeft recht op de items. Daarom is het wel verstandig als je van bepaalde items al zeker weet dat je ze wilt gebruiken om ze zo spoedig mogelijk vast te zetten. Verhuurd is bij ons namelijk echt verhuurd. Later wat toevoegen of wijzigen aan de bestelling is altijd nog mogelijk!
Ja, zodra je bestelling handmatig is gecontroleerd en definitief is geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met een overzicht van je bestelling.

Je kunt je bestelling direct betalen in de shop met iDeal. Als je liever via een bankoverschrijving betaalt, sturen we je per e-mail onze bankgegevens toe. Nadat de betaling is ontvangen en we hebben bevestigd dat de artikelen beschikbaar zijn op de door jou gekozen data, is je bestelling definitief.

Dat kan bij ons op kantoor.

Het adres is:
Dorpsstraat 39, 4145 KB in Schoonrewoerd.

Wanneer je de bestelling op komt halen; ons huis/kantoor staat een beetje verstopt achter de oude kerk. De navigatie zegt waarschijnlijk voor de kerk dat je er bent. Maar je mag gewoon even rechts van de kerk het grindpad oprijden, daar achter de oude toren vind je nummer 39. En anders mag je natuurlijk altijd even bellen, je vind ons telefoonnummer op de bestelbevestiging.

Je kunt je bestelling ophalen op de dinsdag voor jouw bruiloft of feest, tussen 9.00 uur en 10.30 uur. Bij het plaatsen van de bestelling kun je een tijdsblok naar voorkeur selecteren. Let op: deze tijdsblokken moeten bij het afhalen echt gehanteerd worden, anders is er mogelijk niemand aanwezig om de bestelling aan je mee te geven!

De huurperiode loopt van dinsdag tot dinsdag. Op de volgende dinsdag moeten de huurproducten weer geretourneerd worden, tussen 9.00 en 10.30 uur. Tijdens het bestelproces kun je een tijdsblok aangeven. Let op: deze tijdsblokken moeten gehanteerd worden, anders is er niemand aanwezig om de bestelling weer in ontvangst te nemen.

Bij iedere productbeschrijving staat een vervangwaarde vermeld voor het geval er tijdens de huurperiode iets misgaat. Indien de huurproducten beschadigd retour komen of kwijt zijn geraakt, ontvang je van ons een factuur met de vervangwaarde zoals deze bij ieder product op de website te vinden is.
Nee, alle bestellingen moeten bij ons in Schoonrewoerd door de huurder zelf opgehaald en geretourneerd worden. Bezorgen, verzending per post of laten verzenden door een koerier is niet mogelijk en niet toegestaan.
Ons streven is om per e-mail het beste bereikbaar te zijn. Als je ons toch graag telefonisch wilt spreken, stuur dan even een e-mail (info@felinestyling.nl) en we bellen je terug zodra we rustig op kantoor zitten. In de definitieve bevestiging van je bestelling ontvang je sowieso altijd ons telefoonnummer, zodat je ons bij calamiteiten altijd kunt bereiken.

Wanneer een bruiloft of evenement moet worden verplaatst vanwege overheidsbesluiten, zoals bijvoorbeeld Corona, bieden wij de volgende oplossingen:

De huurder heeft de keuze om de bestelling kosteloos te annuleren tot 6 weken voor de afhaaldatum. Binnen deze termijn kunnen ze ook eenmalig kosteloos de bestelling verplaatsen naar een nieuwe datum. Bij herhaaldelijk verplaatsen wordt een administratiekosten van 35,00 euro (exclusief btw) per verplaatsing in rekening gebracht.


Belangrijk om te weten bij het verplaatsen van een bestelling:
Wanneer een bestelling eenmaal is verplaatst naar een nieuwe datum, vervalt het recht om deze nog kosteloos te annuleren. Bij annulering na verplaatsing wordt het totale huurbedrag in rekening gebracht.


Verplaatsing van de bestelling is alleen mogelijk wanneer de items op de nieuw gekozen datum beschikbaar zijn. Indien de items niet beschikbaar zijn, wordt het huurbedrag van deze items teruggestort, of de huurder mag voor een overeenkomend bedrag andere items uitzoeken.

De prijzen op de website zijn er op gebaseerd dat de spullen schoon aan je meegegeven worden en ook schoon retour komen. Mocht je echter geen tijd hebben om de huuritems schoon te maken, dan bieden we bij bepaalde producten de mogelijkheid om deze vuil bij ons in te leveren tegen een meerprijs, die je als optie bij het product kunt selecteren. Als de huuritems toch niet schoon worden geretourneerd terwijl dit bij de bestelling wel aangegeven was, ontvang je achteraf een factuur voor de schoonmaakkosten.

Dat is vervelend. Neem alsjeblieft contact met ons op via het e-mailadres info@felinestyling.nl, zodat we samen kunnen kijken wat er aan de hand is met de couponcode!