Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Klik dan hier om je gegevens achter te laten zodat ik contact met je op kan nemen om je verder te helpen!
Hoe werkt het huren?
-Controleer de beschikbaarheid van de gewenste items.
-Plaats en betaal je bestelling via onze website.
-Let op: bestellingen kunnen tot uiterlijk twee weken voor de afhaaldatum worden gereserveerd.
-De genoemde huurprijs op onze website geldt voor een periode van één week, van dinsdag tot dinsdag.
-Je kunt je bestelling ophalen op de dinsdag voor jouw bruiloft, feest of evenement tussen 9.00 uur en 10.30 uur.
-De items moeten op de eerstvolgende dinsdag tussen 9.00 uur en 10.30 uur worden geretourneerd.
- Data en tijden voor het ophalen en retourneren kun je in het bestelproces aangeven.
-Let op; Reserveren is bij ons niet mogelijk. Wie als eerste bestelt en betaalt, heeft recht op de items. Verhuurd is verhuurd.
- Let op; Er geldt een minimale orderwaarde van 125 euro in de webshop. Bestellingen onder deze waarde kunnen wel geplaatst worden, maar dan worden er administratiekosten van 35 euro toegevoegd. In de winkelmand worden deze kosten automatisch bij de items opgeteld. Wanneer de totale winkelmandwaarde boven de 125 euro komt, vervallen deze kosten automatisch.
Is het mogelijk om de huurperiode van de decoratie te verlengen?
Ja, het is mogelijk om huurartikelen langer dan één week te huren. Wanneer je een langere periode selecteert zal de prijs hierop automatisch aangepast worden. De eerste week geldt het normale huurtarief. Bij alle extra weken die daarop volgen wordt automatische een korting van 20% per week berekent.
Moet ik een borg betalen voor de gehuurde decoratie?
Kan ik een btw factuur ontvangen?
Zeker, nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een btw-factuur.
Waarom wordt er 35 euro administratiekosten gerekend?
Kan ik de spullen ook reserveren?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling direct betalen in de shop met iDeal. Als je liever via een bankoverschrijving betaalt, sturen we je per e-mail onze bankgegevens toe. Nadat de betaling is ontvangen en we hebben bevestigd dat de artikelen beschikbaar zijn op de door jou gekozen data, is je bestelling definitief.
Waar moet ik de huurproducten ophalen en retourneren?
Dat kan bij ons op kantoor.
Het adres is:
Dorpsstraat 39, 4145 KB in Schoonrewoerd.
Wanneer je de bestelling op komt halen; ons huis/kantoor staat een beetje verstopt achter de oude kerk. De navigatie zegt waarschijnlijk voor de kerk dat je er bent. Maar je mag gewoon even rechts van de kerk het grindpad oprijden, daar achter de oude toren vind je nummer 39. En anders mag je natuurlijk altijd even bellen, je vind ons telefoonnummer op de bestelbevestiging.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Wanneer moet ik de huurproducten retourneren?
De huurperiode loopt van dinsdag tot dinsdag. Op de volgende dinsdag moeten de huurproducten weer geretourneerd worden, tussen 9.00 en 10.30 uur. Tijdens het bestelproces kun je een tijdsblok aangeven. Let op: deze tijdsblokken moeten gehanteerd worden, anders is er niemand aanwezig om de bestelling weer in ontvangst te nemen.
Wat zijn de kosten als ik de huurproducten beschadig of kwijtraak?
Kunnen de huurproducten ook bezorgd worden? Of kan ik ze per koerier laten ophalen en retourneren?
Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?
Kan ik mijn bestelling annuleren of verplaatsen vanwege overheidsbesluiten, zoals bijvoorbeeld bij Corona?
Wanneer een bruiloft of evenement moet worden verplaatst vanwege overheidsbesluiten, zoals bijvoorbeeld Corona, bieden wij de volgende oplossingen:
De huurder heeft de keuze om de bestelling kosteloos te annuleren tot 6 weken voor de afhaaldatum. Binnen deze termijn kunnen ze ook eenmalig kosteloos de bestelling verplaatsen naar een nieuwe datum. Bij herhaaldelijk verplaatsen wordt een administratiekosten van 35,00 euro (exclusief btw) per verplaatsing in rekening gebracht.
Belangrijk om te weten bij het verplaatsen van een bestelling:
Wanneer een bestelling eenmaal is verplaatst naar een nieuwe datum, vervalt het recht om deze nog kosteloos te annuleren. Bij annulering na verplaatsing wordt het totale huurbedrag in rekening gebracht.
Verplaatsing van de bestelling is alleen mogelijk wanneer de items op de nieuw gekozen datum beschikbaar zijn. Indien de items niet beschikbaar zijn, wordt het huurbedrag van deze items teruggestort, of de huurder mag voor een overeenkomend bedrag andere items uitzoeken.
Moet ik de huuritems zelf schoonmaken?
Ik heb een couponcode en die werkt niet
Dat is vervelend. Neem alsjeblieft contact met ons op via het e-mailadres info@felinestyling.nl, zodat we samen kunnen kijken wat er aan de hand is met de couponcode!